ALIŞVERİŞ BİLGİLERİ

Mağaza satışlarımız direkt satış yöntemiyle yapılmaktadır. Mezat bölümümüzdeki ürünler ise açık artırma yöntemiyle satışa sunulmaktadır.

Mezata açık ürünlerimize teklif vererek mezatlarımıza katılabilirsiniz. Ürünlerimize verebileceğiniz en düşük teklif tutarları teklif ver butonu altında belirtilmektedir. Mezat bitiminde en yüksek teklifi veren kullanıcımız mezata çıkan ürünün yeni sahibi olur.

Web sitemizde hediye paketi veya hediye notu uygulaması bulunmamaktadır.

Web sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Web sitemizin sağ üst bölümünde yer alan profil linkinin üzerine gelerek “İstek listesi” menüsünü kullanabilirsiniz. Ayrıca istek listenizi görüntüleyebilmek için buraya tıklayabilirsiniz.

ÖDEME & TESLİMAT

Web sitemizden vermiş olduğunuz siparişlerde kredi kartına 9 taksite kadar taksit yapılabilmektedir.

Web sitemizde bulunan ürünler faturalı ürünlerdir. Fatura sipariş işleminden sonra web sitemize üye olduğunuz e-posta adresine gönderilmektedir.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye’nin her bölgesine teslimat yapıyor ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.

Kargo firması, sipariş verdiğiniz ürünün türüne, boyutuna, ağırlığına ve siparişin gönderileceği adrese göre otomatik olarak seçildiğinden kargo firması seçme veya değiştirme imkanı bulunmamaktadır.

“Bize ulaşın” sayfasından veya 0850 808 0281 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından siparişiniz kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz.

Antikkuntik.com.tr’den verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile, kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüşse kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatıp bizimle iletişime geçmelisiniz.

Sorununuzu en kısa sürede çözeceğimizden emin olabilirsiniz.

“Bize ulaşın” sayfasından veya 0850 808 0281 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

Çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.

Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.